El gran dels germans Espargaró (Power Electronics Aspar) s’ha mantingut en tot moment com el millor pilot de motos CRT. Ha mantingut el setè lloc des d’on sortia en la graella -tercera fila- tot i que ha baixat al vuitè lloc abans del pas per la primera volta. Jorge Lorenzo (Yamaha Factory Racing), tot i córrer amb la clavícula trencada, l’ha superat durant la primera volta però en la segona Espargaró ha superat Bradley Smith (Monster Yamaha Tech 3) i ha recuperat el setè lloc. Per davant, Pedrosa, Màrquez i Rossi encapçalaven la cursa.
Aleix no ha pogut mantenir el ritme de Stefan Bradl (LCR Honda MotoGP), sisè, i se n’ha anat allunyant de mica en mica mentre per darrere, primer Smith i després Bautista (GO&FUN Honda Gresini) s’apropaven per darrere. Bautista ha aconseguit atrapar i avançar Espargaró en la novena volta però el granollerí no l’ha deixat marxar i s’hi ha enganxat.
La diferència entre tots dos no ha arribat mai a un segon i Aleix Espargaró ha aconseguit avançar-lo de nou a sis voltes del final. A la volta següent però, Bautista ha recuperat el setè lloc mentre aquesta lluita feia que els dos pilots de Ducati -Nicky Hayden i Andrea Dovizioso- s’apropessin per darrere. Espargaró s’ha mantingut darrere de Bautista fins el final i ha pogut mantenir un segon de marge respecte els seus perseguidors per acabat vuitè.
Aquesta vuitena posició permet al granollerí seguir desè a la classificació del mundial, amb 44 punts, a només tres de Bautista i amb tres de marge sobre Smith. El gran dels germans Espargaró supera en la classificació del mundial a tres pilots amb motos oficials (Smith amb Yamaha i Michele Pirro i Andrea Ianonne amb Ducati) i li treu 29 punts al seu company d’equip, Randy de Puniet, segon millor pilot de CRT.
Els pilots de l’equip Avintia Blusens han acabat fora de la zona dels punts; Héctor Barberà ha acabat vintè i Ivan Silva 23è.