Lorenzo (Yamaha Factory Racing) ha avançat Cal Crutchlow (Monster Yamaha Tech 3) i Dani Pedrosa (Repsol Honda Team) just després de la sortida i ha passat per davant al primer revolt. El mallorquí s’ha situat al davant i ha marcat el ritme de la cursa des d’aquest moment i fins el final. Per la seva banda Aleix Espargaró (Power Electronics Aspar) ha fet una bona sortida i ha guanyat un lloc -ha avançat Bradley Smith (Monster Yamaha Tech 3)-, que s’han convertit en dos al final de la primera volta gràcies a la caiguda d’Álvaro Bautista.
Lorenzo ha liderat la prova des del principi, per davant de Pedrosa i Màrquez, mentre Valentino Rossi (Yamaha Factory Racing) i Crutchlow seguien per darrere. Ben aviat Smith ha avançat el gran dels Espargaró, que ha baixat a l’onzè lloc.
Les caigudes d’Andrea Iannone (Energy TI Pramac Racing) a la volta cinc i de Crutchlow i Nicky Hayden (Ducati Team) a la sis, han permès a Espargaró pujar fins el vuitè lloc, que ha pogut mantenir fins el final malgrat patir el desgast dels pneumàtics. “Feia molta calor i això m’ha perjudicat en el pas pels revolts, que és el meu punt fort”, ha apuntat el granollerí als micròfons de Tele5. “Patinava molt i havia de frenar més i accelerar després”, ha afegit.
Lorenzo s’ha anat distanciant dels dos pilots d’Honda, que s’han barallat pel segon lloc del podi durant les últimes tres voltes. Màrquez ha comès un error a dues voltes del final i no ha pogut prendre-li la segona posició a Pedrosa. Per la seva banda, Colin Edwards s’ha apropat a mig segon d’Espargaró a la volta deu però el granollerí ha reaccionat, ha apretat el ritme i s’ha tornat a distanciar assegurant el vuitè lloc final.
Amb els resultats d’avui Dani Pedrosa es manté al capdavant de la classificació del mundial de MotoGP amb 123 punts, set més que Lorenzo -116- i trenta més que Màrquez -93-. Aleix Espargaró, manté el desè lloc de la classificació amb 36 punts.