QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Àlex Rins pren protagonisme als primers entrenaments lliures de dissabte

El pilot de l’equip Estrella Galícia 0,0 Àlex Rins ha estat el més ràpid a la tercera i última sessió d’entrenaments lliures amb un temps d’1min 51s 450. Aquest temps és el més ràpid de tot el cap de setmana en la categoria de Moto3, ja que ahir ningú va ser capaç de baixar d’1min 52segons.

El pilot català de KTM havia obtingut el sisè millor temps a la primera sessió de divendres (1min 53s 655) i va millorar-lo en la segona sessió per acabar amb el quart millor temps (1min 52 711).

En la sessió d’avui, en canvi, ha aprofitat les últimes voltes per marcar dos registres per sota d’1min 52s que ningú més ha estat capaç de superar. Salom, que ahir havia fet el millor temps, i Àlex Màrquez -tots dos amb motos KTM- han estat els altres dos pilots capaços de baixar d’1min 52s i han obtingut el segon i tercer millor temps, respectivament.

LA PREGUNTA

Quina valoració fa la de la visita del papa?

En aquesta enquesta han votat 846 persones.