QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Álvaro Ferrer continuarà al BM Granollers fins a final de temporada

L’acord inicial entre club i jugador era fins al gener

Álvaro Ferrer continuarà al BM Granollers fins a final de temporada. El club i el jugador han arribat a un acord per allargar el contracte fins el mes de juny.

Ferrer es va retirar al final de la temporada passada, però la lesió d’Albert Pujol va obligar al club a moure fitxa i a tornar a trucar la porta de Ferrer, que va acceptar. Inicialment l’acord era fins al gener, però la plantilla i el club han intentat durant les vacances de Nadal convèncer a Ferrer que, finalment, ha acceptat.

D’aquesta manera, la plantilla podrà tenir una rotació més al centre defensiu, amb Ferrer, Marc García i Albert Pujol, que ja està completament recuperat de la lesió a la mà però que encara li falta ritme de competició.

El club també ha confirmat aquest dimarts que l’extrem Pep Reixach continuarà dos mesos més amb l’equip.

LA PREGUNTA

Arribarà a bon port la negociació entre el Ministeri d’Hisenda i la Generalitat per al finançament singular de Catalunya?

En aquesta enquesta han votat 242 persones.