QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Carmen Martín i José Perales, millors esportistes amateurs de 2015 a les Franqueses

Els atletes Carmen Martín i José Perales van ser escollits millors esportistes amateurs de 2015 a la 20a Nit de l’Esport de les Franqueses, divendres a l’Hotel Ciutat de Granollers.

El 9 Nou
29/02/2016

La gala, que organitza el Patronat Municipal d’Esports per reconèixer i premiar els esportistes, persones i entitats pels èxits de la temporada anterior, va reunir més de 450 persones.

José Perales competeix amb el CA Canovelles i, dins de la categoria majors de 45 anys, l’any passat va acabar 8è al Campionat del Món de 20 km marxa, 2n al Campionat d’Espanya de 20 km marxa i Campió de Catalunya de 10.000 i 5.000 metres marxa.

Per la seva banda, Carmen Martín (del Club Atletisme A 4 el Km), va ser primera de la seva categoria i primera local a la Mitja Marató de Granollers, entre d’altres assoliments.

Els guanyadors en categoria promoció masculí i femení van ser Pol Guillén Mora, del Club Atletisme Canovelles i Marta Rueda, del Basquet Snatt’s Femení Sant Adrià.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 339 persones.