La preparació aquests dies és intensa perquè, a partir de la primera setmana de febrer, el calendari que li espera a l’equip de Carlos Viver és infernal. “Disset partits ens esperen en només dos mesos”, va afirmar el tècnic del Fraikin aquest dilluns. “Ni en la meva etapa de jugador ho havíem viscut, això, aquí”, va prosseguir. Del 4 de febrer al 4 d’abril el Fraikin haurà de jugar onze partits de lliga, els sis de la fase de grups de l’EHF Cup i els dos de l’eliminatòria de quarts de final de la Copa del Rei davant l’Ademar León.
Una bogeria de calendari per la qual l’equip necessitarà el màxim suport possible de l’afició. I així ho van expressar tant Viver com els capitans de l’equip –Juan del Arco, David Resina i Nicklas Grundsten– dilluns, durant la roda de premsa de presentació d’un abonament específic de cara als partits de l’EHF, que la junta directiva del club va proposar durant l’Assemblea de finals de la temporada passada i que els socis van aprovar.
l’ehf, un bon reclam de cara a l’afició
“Els rivals són de molt nivell i pels tres partits al Palau necessitarem la màxima ajuda possible”, va dir Viver. “L’equip s’hi deixarà la pell segur”, va afirmar rotund. L’extrem David Resina es va mostrar convençut de treure endavant els partits de casa i també va recalcar la importància d’un Palau ple. “Per nosaltres l’EHF és una competició especial que ens motiva molt”, va afirmar. “L’exigència serà màxima per a nosaltres i també per a l’afició. Ja es va veure l’important paper que va tenir el públic el dia de l’Sporting”, va seguir, fent referència a l’èpica classificació per aquesta fase de grups. “L’equip va demostrar que sap lluitar fins al final i l’èpica de la classificació pot ser un bon reclam de cara a la fase de grups”, va dir Juan del Arco.
Viver va acabar explicant que tants partits dificultaran la preparació. “L’haurem de fer partit rere partit i descansarem quan puguem, però és el que buscàvem, no ens queixarem ara”, va concloure.