QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Cristina Salvador obté el bitllet per als Jocs Olímpics

A falta només d’una confirmació oficial que es preveu a mitjan juliol, Cristina Salvador es convertirà en la primera sincronista del CN Granollers que participarà en uns jocs olímpics.

Ho ha fet possible la segona posició obtinguda per la selecció espanyola al preolímpic de natació sincronitzada que va acabar aquest diumenge a Londres, i que atorga el passaport olímpic a l’equip estatal. Tot i que Cristina Salvador no ha participat en cap dels dos exercicis (rutina tècnica i rutina lliure), res fa pensar que la seleccionadora Anna Tarrés la deixi fora de l’equip que anirà als Jocs: de les 10 nedadores que han participat al preolímpic, nou aniran a Londres i Laia Pons (també del CN Granollers), per la seva menor experiència en competicions de primer nivell, té tots els números per ser la descartada.

-TOTA LA INFORMACIÓ, EN L’EDICIÓ D’AQUEST DILLUNS D’EL 9 NOU-

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 321 persones.