QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El BM Granollers compleix, aquest dissabte, 700 partits a l’Asobal

El partit que enfrontarà el Fraikin BM Granollers al Villa de Aranda, aquest dissabte, no serà un qualsevol: el club granollerí complirà 700 partits des que la lliga de Divisió d’Honor es va convertir en Lliga Asobal, la temporada 1990/1991.

El 9 Nou
22/03/2014

El Granollers és el segon equip en xifra de partits jugats a la competició, únicament superat pel Barça, que en porta 709 (a les primeres edicions de la lliga existien uns play-off pel títol que els blaugrana van jugar més vegades que els vallesans). Dels equips que van començar la Lliga Asobal fa 24 anys, només BM Granollers, FC Barcelona i BM Valladolid s’hi han mantingut de forma ininterrompuda.

(LLEGIU EL REPORTATGE COMPLET A L’EDICIÓ D’AQUEST DIVENDRES D’EL 9 NOU)

CAMPOS, DUBTE PER AL PARTIT D’ARANDA DE DUERO

D’altra banda, el lateral Raúl Campos és l’únic dubte del tècnic Toni Garcia per al partit d’aquest dissabte a 2/4 de 7 de la tarda a la pista del Villa de Aranda. El valencià té molèsties al maluc, però l’entrenador confia que finalment pugui jugar.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 363 persones.