QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El Circuit confia a mantenir-se a frec dels 100.000 espectadors

Tot és a punt al Circuit de Barcelona-Catalunya per acollir, des de divendres, el Gran Premi Monster Energy de Catalunya de MotoGP. La cursa s’ha presentat aquest dimarts als jardins del Palau Robert, a Barcelona, amb els germans Pol i Aleix Espargaró com a absències destacades.

Els pilots granollerins no han pogut assistir a l’acte en coincidir-los-hi amb un acte promocional amb un patrocinador a Madrid. Tampoc hi van assistir noms propis amb majúscules com Jorge Lorenzo o Dani Pedrosa. La cursa aspira a mantenir-se a frec dels 100.000 espectadors, com va aconseguir l’any passat amb 97.200, en el que va ser la millor xifra des de feia set anys.

Per estimular l’assistència, el Circuit ha repetit la fórmula que va engegar amb el gran premi de fórmula 1, envoltant la competició d’un seguit d’activitats lúdiques.

INFORMACIÓ AMPLIADA AQUEST DIVENDRES A EL 9 NOU

LA PREGUNTA

Marxa de vacances a fora del seu municipi aquest agost?