El Fraikin BM Granollers atrau un 50% més de públic al Palau en l’última Lliga

El BM Granollers suma 18.000 assistents als 15 partits com a local, segons les dades de la lliga l’Asobal

La passió pel BM Granollers torna a bategar amb força al Palau d’Esports. Si bé és cert que aquest sentiment pel club mai s’ha perdut, la realitat és que en les darreres temporades, condicionat també per la pandèmia, el Palau havia perdut aforament. Ara, però, el BM Granollers torna a enganxar.

A l’excels rendiment esportiu –especialment del Fraikin– s’hi uneix una comunió total amb l’afició i la ciutat. Un estudi fet per la Lliga Sacyr Asobal confirma aquest creixement del club granollerí, que ha estat, en percentatge, el segon que més ha crescut en l’afluència de públic respecte la temporada passada. A més, el Palau d’Esports ha estat el setè pavelló amb més afluència de tota la temporada, amb 18.286, un creixement del 50% respecte a la temporada passada, en la qual van assistir-hi 12.124 aficionats.

“Hem fet un pas endavant força important. Crec que hem incidit en les principals àrees de millorar: la comunicació amb el soci, el volum d’informació, la freqüència i la instantaneïtat”, afirma Javi López, directiu de màrqueting i comunicació del club, que ha destacat les noves accions que s’han dut a terme aquesta temporada, com la implementació de la venda en línia de tiquets, la millora en l’oferta de la restauració, les activitats amb les famílies o el marcador electrònic del Palau.

Tot això ha anat acompanyat de la creació de la grada d’animació, l’Infern Granollerí, que ha estat una peça fonamental en l’ambient que s’ha viscut en el feu granollerí. López, un dels màxims responsables d’aquest creixement, no es conforma i vol continuar millorant l’experiència de cara la pròxima temporada.

“L’any que ve continuarem en aquesta línia. Això sí, puc afirmar que volem fer un pas endavant. Els socis han de continuar sent el centre de tot això, que sigui un acte social per ells, i que puguin millorar l’experiència de venir al Palau”, explica López, que sí que ha avançat que aquest estiu es farà una nova campanya de captació de socis.

Tot i que des de la junta directiva estan molt contents amb aquest augment de públic, que era un dels objectius que s’havia proposat quan va agafar les regnes de l’entitat, també són conscients que han de treballar per augmentar l’assistència en els partits del KH-7, i intentar igualar-los amb els dels masculí.

Aquesta temporada serà recordada pels 4.500 aficionats que es van acostar al Palau en el derbi amb el Barça. En el cas del KH-7, els 3.000 que es van trobar amb el Beti-Onak, rècord del femení.

LA PREGUNTA

Creu que tirarà endavant la jornada laboral de 37,5 hores?

En aquesta enquesta han votat 62 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't