QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El Fraikin BM Granollers venç el cuer BM Aragón pensant en Alemanya

El partit contra el cuer, amb el calendari tan apretat, podia convertir-se en una trampa pel BM Granollers, però els de Carlos Viver han resolt el partit quan n’han tingut l’oportunitat i, després, han baixat una mica el nivell, dosificant esforços i permetent el BM Aragón arreglar el marcador.


El 9 Nou
24/02/2016

El partit ha començat amb un Fraikin força imprecís en atac, que ha permès que l’Aragón es mantingués dins del partit, amb alternances al marcador i avantatges mínims per uns i altres. Però passat el quart d’hora de joc els de Viver han marcat distàncies amb un parcial de 9-2 -recuperacions defensives, aturades de Bombóm Almeida i ràpids contraatacs- que els ha permès marxar als vestidors amb un 18-12 favorable.

A la segona part els granollerins no han volgut deixar marge al cuer i, en pocs més d’onze minuts, han encarrilat la victòria amb un parcial de 8-3 que els ha permès arribar a un màxim avantatge d’onze gols (26-15). Amb el partit decidit l’equip ha baixat una mica el nivell i ha permès que l’Aragón de l’exgranollerí Borja Lancina arreglés el marcador, amb il·lusió i lluitant fins el final.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 329 persones.