QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Joaquim Rodríguez continua líder després d’una etapa tranquil·la

Joaquim Rodríguez conserva la ‘maglia’ rosa de líder després d’una etapa, aquest dijous, força tranquil·la i de perfil molt pla. El pilot ha rodat compacte els 149 quilòmetres i ha controlat sense problemes els intents d’escapada. L’etapa l’ha guanyat l’italià Guardini a l’esprint.

El 9 Nou
24/05/2012

El ciclista de Parets, que comença a acusar l’esforç i ahir va confessar que a la pujada a Cortina d’Ampezzo va patir una mica, s’ha dedicat a reservar energia pel final de Giro que li espera, que s’augura èpic, amb les dues etapes d’alta muntanya d’aquest divendres i dissabte, i el gran final amb la contrarrellotge individual de Milà.

El coixí de 30 segons que separen Purito Rodríguez de Ryder Hesjedal (que ahir va acabar destrossat per l’esforç de la pujada a Cortina d’Ampezzo) no dóna prou garanties al vallesà per assegurar-se el triomf diumenge. Per tant, es preveu que Rodríguez atacarà en un moment o altre de les pujades de demà o dissabte per esgarrapar més segons.

L’etapa d’aquest dissabte és de 198km entre Treviso i Alpe di Pampeago i té uns últims 100 quilòmetres criminals, amb tres ports de primera categoria, un de segona i un final en alt.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 363 persones.