El ciclista de Parets, que comença a acusar l’esforç i ahir va confessar que a la pujada a Cortina d’Ampezzo va patir una mica, s’ha dedicat a reservar energia pel final de Giro que li espera, que s’augura èpic, amb les dues etapes d’alta muntanya d’aquest divendres i dissabte, i el gran final amb la contrarrellotge individual de Milà.
El coixí de 30 segons que separen Purito Rodríguez de Ryder Hesjedal (que ahir va acabar destrossat per l’esforç de la pujada a Cortina d’Ampezzo) no dóna prou garanties al vallesà per assegurar-se el triomf diumenge. Per tant, es preveu que Rodríguez atacarà en un moment o altre de les pujades de demà o dissabte per esgarrapar més segons.
L’etapa d’aquest dissabte és de 198km entre Treviso i Alpe di Pampeago i té uns últims 100 quilòmetres criminals, amb tres ports de primera categoria, un de segona i un final en alt.