QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Joaquim Rodríguez renova per l’equip Katusha fins al desembre de 2013

El ciclista de Parets, Joaquim Rodríguez, va anunciar, aquest diumenge abans de la cursa, la renovació del seu contracte amb l’equip Katusha per un any més, fins al desembre de 2013.

El 9 Nou
24/04/2012

“Em sento molt còmode dins de Katusha i el Projecte Rus de Ciclisme Mundial. L’equip em dóna suport i les oportunitats per fer realitat els meus somnis com a corredor. Aquí se’m té en estima, per tant, l’extensió del contracte és lògica. Estic molt feliç i amb moltes ganes de continuar treballant”, va dir Rodríguez.

D’altra banda, Joaquim Rodríguez no va aconseguir l’objectiu de guanyar la Lieja-Bastonya-Lieja, dies després de vèncer la Fletxa Valona. Aquest diumenge, en la tercera i última de les clàssiques de les Ardenes, el ciclista de Parets va acabar 15è després de quedar-se sense forces a la Côte de Saint Nicolas, a menys de cinc quilòmetres de l’arribada: Maxim Iglinsky va fer un canvi de ritme i Purito va intentar seguir-lo i buscar la seva col·laboració per caçar Nibali, que marxava destacat; però Iglinsky va tirar pel dret i, en l’intent de seguir-lo, Joaquim Rodríguez no va poder aguantar el ritme.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 361 persones.