Els responsables de la cursa van explicar aquest nou model aquest dimecres, en la tradicional roda de premsa de presentació al restaurant La Taverna d’en Grivé, a Granollers.
La Mitja pagarà els atletes punters en funció de la marca que facin
L’Associació Esportiva la Mitja pagarà els atletes punters en funció de la marca que facin a la cursa. D’aquesta manera, per cada corredor s’estableix una marca mínima i uns barems per dalt i per baix: si el corredor millora la marca mínima, cobrarà un extra en funció d’aquests barems; si no hi arriba, cobrarà menys.
![Toni Cornellas, president de l'AE la Mitja, a la presentació de dimecres amb els tres alcaldes de la cursa i el vicepresident de la federació catalana](https://web.el9media.cat/images/2017/01/ESP_LaMitjadins.jpg)
Notícies relacionades
{{ comment.text }}