QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

L’AE Carles Vallbona, a un partit de proclamar-se campiones de Catalunya per primer cop

El primer equip de l’AE Carles Vallbona a guanyat aquest cap de setmana els dos partits de lliga. Així, el conjunt granollerí és a només un triomf de proclamar-se campió de Catalunya i optar a la fase d’ascens a Primera Nacional.


El 9 Nou
27/03/2011

El primer triomf va ser dissabte per 3-1 contra el CV Olot, i el segon, diumenge per 3-0 contra el CV ARC. El partit contra el CV Olot va ser molt difícil perquè les jugadores d’Osona es jugaven evitar la fase de descens i la falta de concentració del Vallbona va fer patir més de l’esperat. Pel que fa al partit de diumenge, les jugadores de Granollers van estar més concentrades i no van donar opció a la selecció Catalana formada per jugadores cadets i juvenils.

L’últim partit de les Granollerines serà al camp del CV Sant just el cap de setmana del 9 d’abril. Si guanya, l’AE Carles Vallbona es proclamarà campió de Catalunya per primera vegada a la seva història i farà que sigui més fàcil poder organitzar la fase sector a Granollers. En aquest sentit, la junta continua treballant per mirar d’organitzar la fase d’ascens i aquesta setmana mantindrà una reunió amb la FCV per veure les possibilitats d’aconseguir-ho. L’objectiu final del club és que el sènior A pugi de categoria per jugar el proper any a 1a nacional.

En darrer terme, i pel que fa al sènior B, aquest cap de setmana ha guanyat per 3-2 l’equip B del FC Barcelona.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 139 persones.