QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

L’AGE torna a la divisió de plata estatal després de dos anys

L’Agrupació Granollers Esportiva (AGE) tornarà a jugar, la temporada vinent, a Lliga Nacional, després de classificar-se aquest cap de setmana a Donosti (Euskadi).


Així, el club granollerí torna a la categoria de plata del bàdminton estatal, on ja havia jugat fa dos anys; per sobre d’aquesta categoria, només hi ha Divisió d’Honor. En la fase final d’accés a Lliga Nacional, l’AGE va obtenir la classificació en quedar primera del seu grup amb molta superioritat; els resultats dels quatre encontres (de set partits cadascun) van ser: 5-2 davant el Fuenlabrada, 6-1 amb el Santa Úrsula, 6-1 davant l’Osca i 6-1 davant l’Universidad de Valladolid.

Els membres de l’equip granollerí a la fase final de Donosti van ser Marc Gallardo, Blai Ramírez, Víctor Hospital, Ben Caldwell, Lara Lucas, Blanca Lucas, Virginia Granado. Ariadna Gallardo, lesionada, no va poder participar.

LA PREGUNTA

Marxa de vacances a fora del seu municipi aquest agost?