L’equip Folch Endurance no va fer una bona sortida i va veure com, durant la primera hora de cursa eren els equips Suzuki Català, Tecmas Endurance i LCR Endurance els qui lideraven la cursa. Poc a poc van anar guanyant posicions, consolidant el liderat passada la segona hora de cursa, un liderat que ja no han deixat escapar, completant un total de 717 voltes i superant a l’equip Proelit Racing Team, segon, i a l’equip de l’Institut Castellarnau, que ha acabat tercer. L’equip Suzuki Català, un altre dels favorits a la victòria, s’ha hagut de retirar a les acaballes de la prova després de patir dues caigudes, la segona a dues hores del final.
Pel que fa a la participació dels equips vallesans, el Moto-Stock de Sant Celoni ha estat l’únic que ha aconseguit acabar la prova. L’equip celoní ha acabat en la 15a posició de la classificació general i ha aconseguit pujar al podi com a tercer classificat de la categoria Super Stock 1000. L’equip TSB de Granollers s’ha hagut de retirar pels volts de les 5 de la matinada per culpa d’una caiguda i l’equip Motos Gaspar, també de Granollers, va retirar-se de la prova després de la caiguda mortal que va patir un dels seus pilots, Enric Saurí.
Al final de la cursa i just abans de la cerimònia de guanyadors, família, amics, companys d’equip i els pilots i tècnics de tots els equips participants han omplert la recta principal del Circuit de Barcelona-Catalunya per retre un sentit homenatge al pilot granollerí.
LLEGIU LA CRÒNICA MÉS DETALLADA I LES VALORACIONS A L’EDICIÓ DE DILLUNS D’EL 9 NOU
{{ comment.text }}