La Federació Internacional d’Automobilisme (FIA) i la Federació Internacional de Motociclisme (FIM) han validat els canvis que el Circuit de Barcelona-Catalunya ha fet al traçat de Montmeló durant el mes de gener. Aquestes modificacions s’han fet principalment al revolt 10. L’aprovació per part de les federacions suposen l’homologació de la pista per a la temporada de 2021.
El responsable de seguretat de circuits de la FIA, Stuart Robertson, i el seu homòleg a la FIM, Franco Uncini, han inspeccionat aquest dilluns la zona abans que les principals curses internacionals de les dues especialitats celebrin curses al Circuit durant la gira mundialista d’aquest any.
Segons informa el Circuit, els dos responsables federatius de seguretat han agraït les actuacions portades a terme i han felicitat la instal·lació per la feina feta. L’objectiu del Circuit ha estat buscar l’equilibri entre les dues disciplines del motor, amb garanties de màxima seguretat per als participants.
A més de la nova variant del revolt 10, també s’han fet actuacions de menor envergadura, com la modificació del piano del revolt 13, en compliment de les directtius i requeriments de la FIA.
{{ comment.text }}