La Formula Student Spain ha aterrat per 15a vegada en la seva història al Circuit de Barcelona-Catalunya de Montmeló. La competició universitària d’enginyeria va donar el tret de sortida el 4 d’agost i s’estendrà fins al 10 del mateix mes.
Formació per als futurs enginyers
El torneig té com a objectiu la formació i aprenentatge dels joves enginyers, que han de concebre, dissenyar i construir el seu propi monoplaça. Aquesta edició de la Formula Student aplega a més de 1.300 estudiants organitzats en 60 equips diferents. Els participants han acudit al Circuit des de 14 països diferents, i de fet, aquest any s’ha establert un registre històric de participació catalana i espanyola: 26 universitats procedents de 12 comunitats autònomes de tot el país.
La competició no només és una oportunitat per aprendre, sinó també per a fer-se conèixer. Empreses com Ferrari, Red Bull i Tesla són presents al Circuit per a reclutar als enginyers més talentosos.