D’aquesta forma, el traçat català dóna per fet que l’any que ve haurà carrera a Montmeló, encara que no ha revelat encara quin futur li depararà a les següents edicions, a causa que s’està negociant la possibilitat que Espanya, que compta amb dos grans premis, alterni la carrera.
Així ho ha donat a entendre aquest dissabte Bernie Ecclestone segons apunten algunes informacions, encara que una font de l’organització del GP d’Espanya ha garantit que encara “no hi ha res tancat” i que el propòsit dels organitzadors de la carrera catalana és seguir organitzant-la més enllà del 2013.
D’aquesta forma, una font del GP d’Espanya ha informat que persisteixen les negociacions amb Ecclestone i el GP d’Europa que se celebra a València sobre la base d’alternar els dos circuits per a un únic gran premi per any, “però ara mateix no hi ha res tancat”, donant a entendre que les suposades declaracions d’Ecclestone podrien estar pressionant.
Aquest diumenge s’espera l’assistència al GP d’Espanya del president de la Generalitat, Artur Mas, qui es podria reunir amb Bernie Ecclestone per desencallar la situació de l’alternança de circuits.