QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Pasqual German anuncia que deixarà la presidència de l’EC Granollers per motius professionals

Pasqual German, empresari de l’automoció i president de l’EC Granollers des de 2005, deixarà el càrrec per motius professionals. Ho va anunciar aquest dimecres a l’assemblea de socis, en què es va perfilar com a principal candidat per succeir-lo el constructor Xavier Abolafio.


En principi, el relleu a la presidència (i a la majoria de càrrecs directius, dels quals en principi només en seguiran tres) s’hauria d’haver produït en la mateixa assemblea, però a última hora German ho va aturar perquè encara ha de resoldre els tràmits perquè l’actual junta recuperi l’aval de 112.000 euros. “Jo hauria d’haver sortit avui com a president”, comentava Xavier Abolafio visiblement contrariat abans de l’assemblea. En principi, es preveu que el relleu es pugui produir en breu però els protagonistes no descarten que passin dies o fins i tot setmanes.

Xavier Abolafio ha estat, durant l’últim any i mig, directiu del BM Granollers en la junta de Juanma Pérez Ortiz, però n’ha sortit quan s’ha produït l’arribada de José Luis Caña a la presidència.

A banda, durant l’assemblea es va aprovar el balanç econòmic de la temporada passada, que es va tancar amb un superàvit de 3.192 euros, i es va aprovar el de la temporada vinent, xifrat en 278.634 euros, un 7,38% inferior al de l’exercici anterior.

LA PREGUNTA

Està d’acord que es prohibeixi l’ús de la IA als centres escolars als menors de 14 anys?

En aquesta enquesta han votat 506 persones.