QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Passió pel twirling

Aida González, de les Franqueses, és una de les millors practicants de l’Estat de twirling, esport minoritari del qual a la comarca només hi ha un club, a la Torreta.

El twirling consisteix, bàsicament, a executar exercicis propis de la dansa i de la gimnàstica rítmica, tot fent figures amb un o més bastons; requereix dosis altes de resistència física, agilitat i habilitat tècnica, i hi ha països, com els Estats Units, en què és més popular que el patinatge artístic. De fet, el twirling seria esport olímpic si les dues grans federacions internacionals s’unifiquessin. Per tant, i contràriament al que molta gent creu, el twirling és molt més que les majorettes fent malabars amb bastons.

Aida González, de les Franqueses, porta anys representant Espanya en competicions internacionals i dedica moltes hores a la setmana a un esport minoritari i amb poca visibilitat. La seva és una història d’autèntica passió.

LA PREGUNTA

Veu bé que els EUA posin aranzels a Mèxic, Canadà i la Xina?

En aquesta enquesta han votat 263 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't