QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Pol Espargaró arriba a Silverstone després d’un quart lloc a Brno

Pol Espargaró ha quedat quart en la cursa de Moto2 del Gran Premi de la República Txeca. El finlandès Mika Kallio, quart en la general, ha guanyat la cursa. El pilot de Granollers ha retallat distàncies amb el líder del mundial, Scott Redding (vuitè al circuit) i ara 21 punts el separen de l’anglès.

El 9 Nou
26/08/2013

El pilot de Granollers han perdut posicions a l’inici de la cursa i la lluita amb Nico Terol no s’ha resolt fins l’últim moment, quan Espargaró l’ha superar. Tot i el bon rendiment dels pneumàtics, el vallesà s’ha quedat a les portes del podi. Ha recuperat 5 punts a Redding i es prepara pel següent Gran Premi de diumenge vinent, al circuit de Silverstone.

Ha arrencat a Brno des de la segona posició de la graella, mentre que Redding, des de la 13a. A la primera volta Espargaró ha corregut davant de Kallio, Dominique Aegerter, Tito Rabat, Nico Terol i Sandro Cortese. El líder inicial ha estat el japonès Takaaki Nakagami, que va aconseguir la pole. A la cinquena volta, Terol ha avançat Espargaró, que ha seguit perdent posicions després que també l’avancés Thomas Luthi.

A la meitat de la carrera, el de Granollers anava sisè i per darrere de Redding. El britànic ha superat Espargaró en la lluita pel títol però la remuntada ha durat poc temps perquè el vallesà ha recuperat la cinquena posició. Davant seu tenia Terol, contra qui ha lluitat fins al final per avançar-lo. Ha aconseguit el cinuqè lloc durant l’última volta del circuit. Just després ha avançat Johann Zarco, de França, però no ha arribat a temps per superar Luthi, que ha conquerit el tercer lloc.

ALEIX ESPARGARÓ

En CRT, Aleix Espargaró ha acabat desè al circuit de diumenge, proclamant-se un altre cop el millor pilot CRT de la cursa. Els sis punts obtinguts permeten que retorni a la desena posició a la competició general de MotoGP. El gran dels Espargaró va caure durant la sessió prèvia als entrenaments oficials de dissabte, però això no ha impedit que el pilot del Power Electronics recuperés la competitivitat que el va caracteritzar durant la primera part del campionat.

“Durant la sessió d’escalfament el meu equip ha fet que tots aquests inconvenients fossin aigua passada”, explica el pilot de Granollers, Aleix Espargaró.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 389 persones.