QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

‘Purito’ fa una exhibició al Giro i recupera el liderat

Joaquim ‘Purito’ Rodríguez ha fet una exhibició de força en la quinzena etapa del Giro d’Itàlia, ha recuperat la ‘maglia’ rosa i conserva les opcions a la victòria final. En les darreres rampes del Pian dei Resinelli cap dels favorits l’ha pogut seguir.

El 9 Nou
20/05/2012

El ciclista de Parets Joaquim Rodríguez ja torna a ser líder del Giro d’Itàlia després de la quinzena etapa disputada aquest diumenge entre Lecco i Pian dei Resinelli i amb un final en un port de muntanya dels que s’adapten bé a les seves característiques. Dur i curt.

Quan faltaven dos quilòmetres per a l’arribada, ‘Purito’ ha respost un atac d’Scarponi i ha aconseguit deixar enrera el grup dels favorits. A menys de mig quilòmetre, ha atrapat Matteo Rabottini, que portava escapat des del principi de l’etapa, però no ha pogut guanyar ja que l’italià l’ha superat a l’esprint final.

Gràcies al seu fantàstic final d’etapa, ‘Purito’ és líder amb 30 segons de diferència sobre el segon, el canadenc Ryder Hesjedal. ivan Basso és tercer a 1,22 i Paolo Tiralongo quart a 1,26, mentre que Roman Kreuziguer és cinquè a 1,27.

Joaquim Rodríguez encara haurà d’acumular més temps sobre els seus perseguidors si vol arribar amb possibilitats de victòria final a la contrarrellotge de 30 quilòmetres que es disputarà a Milà en la darrera etapa.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 363 persones.