QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Quatre vallesans formaran part de l’equip català a l’estatal de cros

Quatre vallesans, tots nois i del Club Atletisme Montornès, formen part de l’equip català que participarà, aquest diumenge a Granollers, en el Campionat d’Espanya de camp a través.


La Federació Catalana ha perfilat els equips aquesta setmana i ha inclòs Roger Campoy en l’esquadra sènior masculina, i Artur Bossy, Eugeni Gil i Genís Grau en la júnior.

LLEGIU LA RESTA DE LA INFORMACIÓ I TOT EL QUE CAL SABER PER ANAR AL CAMPIONAT D’ESPANYA DE CAMP A TRAVÉS, EN L’EDICIÓ D’AQUEST DIVENDRES D’EL 9 NOU

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 306 persones.