QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Sancionat un equip d’handbol per beure cervesa en un vestidor d’un pavelló de la Garriga

Des del club, pensen que la sanció és desproporcionada i que l’Ajuntament hauria d’haver considerat alternatives per penalitzar-los

El filial de l’Handbol La Garriga s’ha vist obligat a buscar alternatives per jugar després que l’Ajuntament li hagi prohibit utilitzar les instal·lacions municipals aquesta setmana. El motiu: haver consumit cerveses al vestidor del pavelló…

Contingut exclusiu per a subscriptors

Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't

LA PREGUNTA

Comparteix la decisió dels docents de rebutjar el preacord i tornar a les vagues?

En aquesta enquesta han votat 682 persones.