Entre el 14 de març i el 22 de maig el Servei d’Informació i Atenció a la Dona de Montornès va atendre 47 dones, un 80% més que durant el mateix període de l’any passat. El servei més utilitzat ha estat el de primera acollida, amb qüestions relacionades amb l’atenció psicològica i social.
En previsió de les dificultats addicionals que podia representar per a dones en situació de violència masclista, la situació extrema del confinament, el servei es va reforçar amb una campanya comunicativa i una línia d’atenció a través de whatsapp.
Les dades de Montornès segueixen la tendència descrita pels serveis d’atenció a les dones a nivell autonòmic i estatal que han constatat un augment de les consultes i atencions però una baixada respecte a les denúncies presentades en els casos de violència masclista per la impossibilitat de sortir al carrer, especialment durant les primeres setmana de l’estat d’alarma.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't