Els directors i directores dels cinc centres públics de secundària de Granollers signen un comunicat conjunt en què volen enviar un missatge de tranquil·litat a la ciutadania, pel que fa a la feina que els docents estan fent durant aquesta crisi per vetllar per l’educació dels estudiants.
Sota el títol d’Acompanyament escolar en temps de pandèmia, el text explica les activitats que es porten a terme i els reptes que planteja la situació actual.
“Volem que la confiança de què hem gaudit sempre per part de les famílies i l’alumnat no es vegi ara pertorbada per informacions sintetitzades en tres línies que poden malinterpretar-se”, reclamen els sotasignats, que expliquen que la manca de contacte humà implica “un esforç gegantí per il·lusionar per aprendre i per motivar. Aquest és el gran repte en què ara centenars de docents de Granollers estan immersos […], mantenir els vincles afectius amb l’alumnat per tal d’acompanyar-los en el camí de l’aprenentatge personal i acadèmic”.
En aquest sentit, el text explica que els docents estan acompanyant els alumnes en la gestió de la situació personal que viuen, en l’adquisició de recursos que necessiten per comunicar-se, i a valorar els progressos i els aprenentatges que van fent.
En darrer terme, i de cara al final d’aquest curs i l’inici del proper els sotasignats assenyalen que tots els centres avaluaran tenint present les circumstàncies i el camí recorregut fins ara, recolliran les evidències del progrés i les valoraran, i pensaran a quins alumnes els convé repetir curs. Així mateix, tots els centres repensaran les programacions el curs vinent en funció dels coneixements previs de l’alumnat.
Cronologia de l’impacte del coronavirus al Vallès Oriental.
{{ comment.text }}