Correos celebra aquest any el 12 d’octubre posant el focus en una Espanya actual, real i diversa; la que, amb el seu treball i esforç diari, contribueix a construir un país millor i carregat de futur. L’empresa s’ha anat actualitzant igual que els ciutadans en aquest discórrer i els ha anat facilitant la vida afegint nous serveis i responent a les seves necessitats. Sempre de la mà de la societat.
Tots els matins quan s’obren les portes de les oficines de Correos o s’entra al web correos.es o es clica a la pantalla de l’smartphone buscant l’app Correos, o l’arribada de milers de carter@s a les unitats de repartiment, s’obre un món de possibilitats que repercuteixen en la qualitat de vida dels ciutadans i que fa uns anys eren impensables.
Menció especial per a les carteres i carters, els millors aliats per als ciutadans gràcies als seus dispositius electrònics portàtils (PDAs), sobretot al món rural, que faciliten la venda de segells, sobres i embalatges per a paquets, capaços de gestionar el pagament de rebuts, la compra de distintius ambientals de la DGT i altres serveis, com ajudar a comercialitzar serveis de llum, gas i telefonia.
Correos s’ha marcat per a aquest 2021 l’objectiu que totes les carteres i carters rurals d’Espanya puguin oferir al domicili gairebé tots els serveis que es presenten a les oficines, gràcies a aquests dispositius electrònics portàtils de què disposen.
La companyia també vol celebrar un any més que està sempre molt a prop dels petits productors locals i els ofereix un canal perquè puguin vendre en línia els seus articles, que és possible gràcies al fet que disposa de la millor xarxa de distribució per fer-los arribar a qualsevol lloc d’Espanya en 48/72 hores. Es tracta de CorreosMarket.
Si l’any passat amb Orgullo por lo nuestro la companyia feia una crida, en plena pandèmia, al consum de producte local com a mostra de suport a aquells que, tot i les dificultats, obrien el seu negoci cada dia, aquest 2021 Correos mostra, a través dels ulls d’una cartera, un dia qualsevol en un lloc qualsevol del nostre país, posant en valor la presència de la major empresa pública espanyola a la vida quotidiana de tots i totes com a element facilitador i vertebrador d’Espanya. Una Espanya anònima, moderna, diversa i treballadora de la qual ens hem de sentir orgullosos.
La nova campanya de Correos amb motiu del 12 d’octubre té com a eix central una peça audiovisual de dos minuts rodada íntegrament a Galícia.
Tant la protagonista de la peça, la cartera Cristina, com la resta de professionals de Correos que apareixen a la campanya són empleats i empleades reals que hi han participat de manera voluntària. Excepte en aquelles escenes que podien suposar un cert risc, en les quals s’ha utilitzat una doble per garantir en tot moment la seguretat dels professionals de la companyia.
Correos no ha perdut el temps per convertir-se en una companyia actual i moderna, capaç de renovar-se i adaptar-se a les noves necessitats de la societat espanyola. S’ha marcat com a meta ser el gran facilitador a la ciutadania, per estar molt a prop seu, simplificar gestions i fer la vida més còmoda amb especial menció als que la tenen més difícil.
Correos porta el que cadascú necessita, sense deixar a ningú enrere, per tal que siguin els ciutadans els beneficiats d’aquest intenció de l’empresa de fer-los la vida més fàcil.
{{ comment.text }}