Correos impulsa la inclusió financera a l’Espanya rural

Els clients del banc podran fer diverses operacions a les oficines de Correos

El 9 Nou
08/07/2021

Les oficines de Correos de tot Espanya ja presten els serveis d’ingrés i retirada d’efectiu per als clients del Banc Santander. Un servei de retirada i ingrés d’efectiu als 4.675 punts d’atenció al ciutadà de Correos i de repartiment de diner en efectiu a domicili a qualsevol punt d’Espanya, que pren especial rellevància a les zones rurals on no hi ha sucursals bancàries.

El servei Correos Cash, de Correos i Banc Santander, permet que totes les persones, independentment del lloc on visquin, puguin accedir als serveis financers de primera necessitat.

L’objectiu és que totes les persones, independentment del lloc on resideixin, puguin accedir i gaudir de serveis financers bàsics sense haver de desplaçar-se de la seva població. Una targeta bancària de Banc Santander i el DNI és tot el que necessiten els clients de l’entitat bancària per fer els serveis de retirada i ingrés d’efectiu a les oficines de Correos.

Correos està estudiant la instal·lació d’un nombre de caixers encara per determinar en zones rurals, en localitats que no disposin de cap oficina bancària, però sí que tinguin algun punt d’atenció de Correos. D’aquesta manera, l’empresa continua avançant en la línia estratègica d’apropar els seus serveis als ciutadans i oferir-los noves prestacions en el seu dia a dia.

Correos impulsa la inclusió financera en zones rurals

Aquesta opció apareix integrada en l’app del banc per a aquells clients que la utilitzin. L’operació serà gratuïta per als clients del banc (dues operacions per mes).

Amb aquest acord, la nova instal·lació de caixers automàtics en 109 oficines els ciutadans i les empreses es continuaran beneficiant de la capil·laritat de la xarxa d’oficines de Correos, que es configura com un element rellevant en la cohesió territorial i el desenvolupament econòmic del país, tant en àmbits urbans com en zones rurals d’Espanya.

Correos està accelerant els treballs encaminats a digitalitzar els 2.295 punts d’atenció al públic de què disposa en zones rurals de tot el país, amb l’objectiu de facilitar la prestació de serveis públics bàsics a la ciutadania en igualtat de condicions que en les zones més poblades.

Aquests punts d’atenció al client estan atesos per la plantilla de repartiment rural durant determinades hores del dia, en dependència d’una oficina informatitzada. Quan s’acabi tota la digitalització, tindran accés directe als sistemes de Correos i podran completar operacions que, fins ara, quedaven supeditades a la posterior gravació a les oficines de referència.

Correos està treballant per tal que totes les carteres i carters rurals d’Espanya puguin oferir al domicili molts dels serveis que es presten a les oficines, gràcies als dispositius electrònics portàtils (PDA) de què disposa el personal de repartiment. La previsió és que abans que acabi l’any la plantilla de 6.400 persones que treballen en el repartiment rural puguin oferir al mateix domicili molts dels serveis que fins ara només es podien fer a les oficines o a la botiga en línia de Correos.

LA PREGUNTA

Creu que la literatura ha de ser obligatòria a Batxillerat?

Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't