L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de Caldes ha rebut 31 visites, 23 de les quals per fer tràmits sobre padró municipal. Les peticions relacionades amb el padró d’habitants han estat les més demandades, atès que fins la setmana passada la normativa estatal impedia fer altes o baixes de manera telemàtica.
De les vuit visites amb cita prèvia restants, 6 han estat per sol·licitar a l’Ajuntament l’alta del certificat electrònic idCat, que permet la tramitació electrònica amb les administracions.
L’atenció presencial es fa només a les persones que tenen hora concertada i l’Ajuntament demana que es prioritzi, sempre que sigui possible, la tramitació electrònica a través de la web municipal.O
A més de l’OAC, també s’ha reprès l’atenció a l’Oficina d’Habitatge, Serveis Socials, Servei d’Aigua i l’Arxiu municipal. L’obertura de les oficines es fa prèvia dotació de material d’autoprotecció per a tots els espais (mascaretes, gel hidroalcohòlic i guants) i la instal·lació de mampares per garantir distàncies segures entre personal i persones usuàries. També s’organitzen torns perquè coincideixi un nombre segur de persones en funció de l’espai.
{{ comment.text }}