L’Ajuntament de Montornès reobrirà, de manera gradual, les primeres setmanes del mes de juny, l’atenció ciutadana presencial amb cita prèvia a diversos edificis municipals.
El consistori treballa en l’adequació de l’edifici del carrer de Sant Isidre, ocupat abans per l’escola Palau d’Ametlla, el de l’Oficina del barri i l’antiga Aula de Formació d’Adults per traslladar l’atenció ciutadana presencial i garantir les mesures de protecció i higiene.
L’objectiu és atendre la ciutadania d’una manera personalitzada, estalviant temps d’espera i mitjançant un únic punt d’accés per evitar desplaçaments pels diversos centres municipals.
El sistema de reserva telemàtica estarà disponible les 24 hores els 7 dies de la setmana. També es podrà accedir a la reserva de cita prèvia telefònicament o excepcionalment de forma presencial únicament per a aquelles persones que no puguin accedir a través d’Internet.
A l’edifici del carrer de Sant Isidre es traslladarà l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), l’atenció presencial dels serveis de Territori, de Serveis Socials, i dels serveis específics del Departament municipal d’Ocupació, Promoció Econòmica i Comerç (OPEC), a més de l’atenció de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC).
L’antiga Aula de Formació per a Adults, situada al costat de l’Escola Marinada, acollirà també serveis de l’OPEC, concretament el Dispositiu d’Inserció Laboral (DIL Barri).
A l’Oficina del barri, al carrer de las Hermanas de la Virgen Niña, s’instal·larà un punt d’atenció ciutadana (OAC), es recuperarà l’atenció presencial de serveis com el de Mediació, el rehabilitació d’edificis i de suport a comunitats, el Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD), i l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC).
L’atenció ciutadana presencial s’anirà habilitant progressivament per a la resta de serveis municipals, a mesura que s’avanci en les fases de la desescalada.
{{ comment.text }}