L’entrenadora personal Montse Cornellas, de Granollers, va morir dilluns a l’edat de 65 anys després de partir un ictus. Cornellas havia fet d’entrenadora, tècnica aquàtica i d’activitats dirigides al centre esportiu Espai Wellness del passeig de la Conca del Besòs. Era molt coneguda a la ciutat i també germana del president de l’Associació Esportiva La Mitja, Toni Cornellas, i el fotògraf Pere Cornellas.
Segons ha explicat el mateix Toni Cornellas al seu Facebook, la seva germana Montse va patir l’ictus dissabte i va entrar en fase de mort cerebral. Finalment va morir dilluns. Tal com volia, els seus òrgans i teixits s’han donat a la ciència. “Deixes dos fills madurs, tres germans, tropecientos amics i tots et donem les gràcies. Ha valgut la pena transitar al teu costat”, ha dit Toni Cornellas a través de Facebook.
La vetlla de Montse Cornellas serà dijous a partir de les 10 del matí al Tanatori de Granollers. L’acte de comiat, el mateix dia i al mateix lloc a 2/4 de 6 de la tarda.