QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Pol Lirola i Aarón Martín, titulars en el seu debut amb la Selecció espanyola Sub-21

Els dos vallesans ocupen els laterals de la renovada Selecció espanyola Sub-21 d’Albert Celades

Pol Lirola, de Mollet, i Aarón Martín, de Montmeló, debuten aquesta tarda amb la Selecció espanyola Sub-21. Tots dos ho faran de titular als dos laterals: Lirola al dret i Martín a l’esquerre. La Selecció espanyola juga un partit amistós contra Itàlia a Toledo.

Els dos vallesans són dos ferms candidats a ocupar els laterals en els compromisos oficials de la selecció d’Albert Celades. El proper dimarts es desplaçaran fins a Tallin per disputar un partit de classificació per l’Eurocopa del 2019 contra Estònia.

Lirola ha jugat aquesta temporada al Sassuolo de la Seria A italiana cedit per la Juventus. Aarón, per la seva banda, continuarà a l’Espanyol tot i que aquest estiu hi ha hagut rumors de la seva possible sortida al Manchester City.

LA PREGUNTA

Creu que el final de la guerra d’Ucraïna és imminent?

12%
88%
En aquesta enquesta han votat 497 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't