Les alcaldesses de Sant Antoni de Vilamajor, Maria Lluïsa Berdala, i de Sant Pere de Vilamajor, Pamela Isús, han mantingut ja una primera reunió per tal de coordinar-se i trobar solucions a la problemàtica generada per l’elevat trànsit de vehicles del carrer Pau Casals de Sant Antoni. Les dues alcaldesses han de tornar a reunir-se aquest mes de febrer, segons va explicar Berdala durant l’últim ple de l’Ajuntament, en resposta a una pregunta del Grup Municipal Canvi.
L’alcaldessa de Sant Antoni va dir que es valora tancar el pas de vehicles, tant de cotxes com de motos dels veïns de Sant Pere, per la Farinera. Aquest veïns de les urbanitzacions de Can Ram, Can Vila i Vallserena haurien de sortir per Can Derrocada, en el terme municipal de Sant Pere. Pel carrer Pau Casals podrien passar els vehicles pesants i els de les tres urbanitzacions que siguin veïns de Sant Antoni, i que haurien de portar algun distintiu.
Aquest dies, la Diputació ha estat fent un estudi per saber el nombre de vehicles que diàriament circulen pel carrer Pau Casals i altres carrers del sector de l’església. Els veïns dels carrers d’aquesta zona fa més d’un any que van començar les seves protestes contra l’excés de trànsit, després que s’apliquessin uns canvis en els sentits de circulació d’alguns carrers.
Segons els veïns, aquests canvis van portar un notable increment del trànsit, ja que servien com a sortida dels nombrosos vehicles procedents de Can Ram, Can Vila i Vallserena. Primer van ser els veïns del carrer Pau Casals els que van iniciar la protesta, però s’hi han anat afegint veïns d’altres carrers del voltant, com Enric Granados, Granollers o Balmes. El 27 de novembre, van fer un tall de trànsit, durant dues hores, al mateix carrer Pau Casals.
{{ comment.text }}