QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Sant Fost dona connexió a Internet als estudiants

L’Ajuntament ha comprat els routers WIFI i els plans de dades mensuals i subministrarà la connectivitat

L’Ajuntament de Sant Fost ha començat a distribuir, aquest dilluns, les connexions a Internet als estudiants que en necessiten per seguir el curs telemàticament.

A Sant Fost, l’Ajuntament ha comprat els routers Wifi i els plans de dades mensuals i subministrarà la connectivitat. Durant la setmana se seguiran entregant la resta de connexions i també els ordinadors portàtils que el Departament d’Ensenyament està distribuint als municipis, a mesura que vagin arribant.

Es tracta d’una iniciativa conjunta amb les escoles El Roure i Joaquim Abril i l’institut Alba del Vallès, que han identificat els estudiants que necessiten ordinadors i connexió a Internet, i l’Ajuntament, que està organitzant la distribució dels dispositius en col·laboració amb Ensenyament.

En paral·lel, el consistori seguirà distribuint els kits amb material escolar a tots els nens i nenes de P3 a 6è de Primària empadronats als municipi.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 174 persones.