Som del Montseny Fest arriba aquest dissabte a la 13a edició a partir de les 6 de la tarda a Can Balmes de Santa Maria de Palautordera. El festival s’ha convertit en l’aplec de referència de l’underground del Baix Montseny, sent una cita consolidada al calendari musical de la zona. En aquesta edició es presenten set propostes musicals de les 6 de la tarda a les 2 de la matinada.
Del cartell destaca la proposta del grup Remei de Ca la Fresca, d’Arbúcies, format per Artur Piera, Xantal Rodríguez, Víctor Inskipp i Iago Ruera. També destaca la proposta del grup Saïm, de Manacor, que presentarà el seu quart àlbum, ‘Precipitacions’. Aquest nou treball coincideix, precisament, amb el 10è aniversari de la formació mallorquina, formada per Joan Roig i els germans Natàlia i Daniel Gómez.
Altres propostes enèrgiques són les de Tropical Ice Land, de la Plana de Vic, o Caja de Ordenación n.4, de Fogars de la Selva, a més del grup Mendra. Les formacions de Km0 que actuaran en el festival són Esperit!, l’alter ego de Mau Boada, i Hidding I’m trees.