QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Un turisme topa contra un semàfor i un vehicle aparcat al centre de Granollers

L’accident ha passat la matinada d’aquest dilluns

Un turisme que circulava pel carrer Ponent va impactar la matinada d’aquest dilluns amb el semàfor de la cruïlla del carrer Torras i Bages i un vehicle estacionat, al centre de Granollers. El conductor va perdre el control del vehicle esportiu just a la cruïlla entre aquests dos carrers.

L’accident va passar cap a 3/4 de 3 de la matinada just a la cruïlla d’aquests dos carrers. El cotxe estacionat va desplaçar-se uns metres damunt de la vorera i va anar a parar a tocar dels jardins que hi ha al costat del Teatre Auditori.

El vehicle aparcat que va rebre l’impacte del turisme / Policia Local de Granollers

El conductor del vehicle, un jove veí de la ciutat, va sortir il·lès de la topada. Havia consumit alcohol però no suficient per ser sancionat administrativament, segons fonts de la Policia Local.

LA PREGUNTA

Creu que s’està fent bé la gestió de la pesta porcina?

En aquesta enquesta han votat 59 persones.