Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

De l’autocomplaença del ‘management’

Una empresa és una entitat de negociació equitativa. Un indret d’intercanvi a tres bandes. Un lloc on si hom s’hi sent respectat esdevé un bon lloc per perdurar

Des de fa molt temps, les empreses han après que per esdevenir rendibles no n’hi ha prou a fer un magnífic producte i complaure-se’n. Per tenir èxit, les empreses han de competir polièdricament en multitud d’activitats fonamentals: de la producció i el servei fins a la gestió dels recursos humans, la imatge i la reputació, la tecnologia i la cultura corporativa… En definitiva, han de poder alinear i afinar tot de recursos tangibles i intangibles per poder tirar endavant, assolir beneficis i tenir un impacte…

Aquest contingut és exclusiu per a subscriptors d’EL 9 NOU i socis d’el9club.
Per accedir-hi cal registrar-se abans a el9club.

LA PREGUNTA

Està d’acord amb la reobertura de les escoles?

En aquesta enquesta han votat 1164 persones.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.