Els treballadors de la recollida de brossa a Granollers desconvoquen la vaga
La decisió s’ha pres aquest dijous a darrera hora
La decisió s’ha pres aquest dijous a darrera hora
Els treballadors i l’empresa han arribat a un acord. S’espera, ara, a la ratificació de l’Ajuntament i l’empresa per suspendre de forma definitiva la convocatòria