L’Ajuntament de Granollers critica el trasllat de pediatria al CAP Sant Miquel
L’alcalde Mayoral ha trasllat el malestar als responsables de Salut i diu que l’aposta de l’Ajuntament és un servei de pediatria al centre de la ciutat
L’alcalde Mayoral ha trasllat el malestar als responsables de Salut i diu que l’aposta de l’Ajuntament és un servei de pediatria al centre de la ciutat
Actualment, al municipi hi ha un sol punt de càrrega ràpida però properament se’n faran dos més