La companyia ja té presa la decisió, però resta per determinar el calendari i també l’increment de capacitat que comportarà l’ampliació. Actualment, la companyia disposa d’instal·lacions de 20.000 metres quadrats a la planta catalana.
El projecte d’ampliació de les instal·lacions de la companyia a Santa Maria de Palautordera reforça les posicions de la companyia en el mercat interior. Al mateix temps, Logisfashion manté els projectes d’expansió internacional. Aquesta mateixa setmana, l’empresa que dirigeix Juan Manzanedo ha donat a conèixer l’ampliació de les seves instal·lacions logístiques de Mèxic. El centre logístic en aquell país creix en 6.000 metres quadrats també per donar resposta a la demanda creixent. Actualment Logisfashion gestiona l’activitat logística de 26 clients, amb més de 10 milions de peces a l’any, en unes instal·lacions de 14.000 metres quadrats.
“El sector de la moda està en canvi constant i ens hem d’adaptar ràpidament a les seves necessitats. Igual que fa uns anys hi va haver un creixement important a la Xina, ara la demanda se centra en la zona de Llatinoamèrica”, assenyala el conseller delegat de l’empresa, Juan Manzanedo.
La firma ja disposa d’instal·lacions pròpies a Mèxic i a Xile, però no descarta noves implantacions al continent americà. Entre les previsions de futur de Logisfashion no es descarta la compra d’un nou centre a Colòmbia. “Les empreses busquen la internacionalització, que és un dels pilars de la nostra companyia”, diu Manzanedo.
L’ampliació del centre logístic permet al grup sumar més de 100.000 metres quadrats de superfície entre els magatzems de Xile, Mèxic, els tres de la Xina i el de Cabanillas del Campo (Guadalajara), a més del de Palautordera.
L’empresa, fundada el 1996, té una capacitat d’emmagatzematge de més de 30 milions de peces. L’any passat, la facturació es va incrementar un 12%, amb un gran pes de l’activitat de la filial mexicana. El gruix de les vendes, de 14,6 milions d’euros, encara arriba de l’Estat espanyol,
{{ comment.text }}