QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Deixalles a les portes del jutjat

Es tracta d’una acció del CDR de Vic

El CDR de Vic ha protagonitzat una acció aquesta matinada davant els jutjats de Vic que ha consistit en abocar tota mena de deixalles a la porta per protestar per les decisions judicials. Amb el nom de “merda de justícia”, s’ha fet en diferents jutjats de tot Catalunya.

https://twitter.com/cdrepublicavic/status/1069488114509496320?s=21

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 378 persones.