La CUP fa a Osona i el Ripollès assemblees obertes a tothom per debatre la seva participació al 25-N
La del Ripollès serà aquest divendres a Sant Joan, i la d’Osona, dissabte a Manlleu. El que s’hi debati serà traslladat a l’assemblea nacional que es farà la setmana següent a Molins de Rei.