QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

ERC de Vic vol convertir el seu homenatge a Lluís Companys en un acte unitari

L’acte, que es fa el 15 d’octubre a la plaça que porta el nom del president de la Generalitat, s’obre a entitats i partits de la ciutat.


Nota de premsa d’ERC de Vic

Lluís Companys, el president de tots

Com cada any i ja en fa més de vint, el proper 15 d’octubre volem retre un sentit homenatge al President Lluís Companys, assassinat a traïció pel feixisme una matinada de 1940. Per a tota la gent d’ERC que representem les sigles del partit que ell va fundar i va militar és un honor poder-li brindar aquest record, més encara en els moments en què els anhels de llibertat de Catalunya són més transversals i vius que mai. Una Catalunya lliure i justa poden acabar sent el millor homenatge a tots els que, com ell, van perdre la vida en la defensa de la llibertat i la justícia per el nostre país.

Lluís Companys va ser el President de tots. De tots els que creiem en uns valors. Per això des de ERC-Vic proposem ser-hi tots: volem convidar a l’acte d’homenatge a les entitats de la ciutat i a tots els partits polítics de tradició democràtica a retre en un acte unitari, l’homenatge a la figura del president màrtir; creiem que el gest de ser-hi tots donaria a l’acte una força en defensa d’uns valors que, sens dubte, ens uneixen.

LA PREGUNTA

Creu que s’ha de prohibir la compra d’habitatge als fons d’inversió?

En aquesta enquesta han votat 379 persones.