QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Crema un jardí en una casa del Montanyà

Hi han treballat dues dotacions dels Bombers

Dues dotacions dels Bombers han treballat aquest matí en un incendi al jardí d’una casa del Montanyà, en terme de Seva.

L’avís a emergències ha saltat quan faltaven 10 minuts per a les 12. El foc no ha estat de magnitud, tot i que la columna de fum era visible arreu de la Plana de Vic. Només 30 minuts després ja es donava per extingit i s’estava treballant per rematar els punts calents.

De les nostres comarques no consta cap afectació greu de la nit de Sant Joan. Les de l’àrea metropolitana de Barcelona són on els Bombers han tingut més activitat. En concret, s’han rebut 283 avisos del Vallès Occidental, 129 del Barcelonès, 218 del Baix Llobregat, 81 del Maresme i 61 del Vallès Oriental. 

La major part dels serveis han estat relacionats amb petits incendis urbans, principalment de contenidors, papereres i mobiliari, així com amb fogueres i focs de vegetació. També s’han atès incidències derivades de l’ús de material pirotècnic. 

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 215 persones.