Els Mossos d’Esquadra de la Unitat d’Investigació de la comissaria de Vic van detenir dimarts passat, 5 de maig, dos joves de 18 i 22 anys com a presumptes autors de quatre robatoris amb violència i intimidació a la ciutat. Es van produir amb només deu dies de diferència: del 6 al 16 d’abril.
En dos dels casos, segons fonts dels Mossos, els autors van abordar les víctimes mentre es trobaven al carrer i els van sostreure els penjolls que duien al coll. Els altres dos robatoris es van produir en establiments, on els autors van sostreure els diners de la caixa enregistradora.
Durant la investigació, els mossos van esbrinar que, en la majoria dels casos, els autors actuaven en grup, dues o més persones. Mentre un feia tasques de vigilància, els altres aprofitaven per cometre el robatori. A més, si calia, no dubtaven a fer ús de la força física.
Després de diverses gestions, els investigadors van poder identificar dos dels principals autors, que van ser localitzats i detinguts a Vic el 5 de maig. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions. Els detinguts van passar el 7 de maig a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Vic.