QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Detenen un veí de 18 anys de Folgueroles acusat de robar en una casa del poble

El denunciant va informar que van trobar a faltar diverses joies i diners en metàl·lic, tot plegat per un valor d’uns 2.900 euros aproximadament.


Nota de premsa dels Mossos

El dia 10 de març es va produir un robatori en una casa del carrer Josep M de Casacuberta de Folgueroles. El denunciant va informar que van trobar a faltar diverses joies i diners en metàl·lic, tot plegat per un valor d’uns 2.900 euros aproximadament. Tampoc van trobar cap accés forçat. La investigació va permetre identificar i detenir, el dia 20 de març, el presumpte autor dels fets i recuperar una part de les joies sostretes. El detingut és Pere FT, de 18 anys, nacionalitat espanyola, sense antecedents i veí de Folgueroles.

La detenció es va deixar sense efecte després de prendre-li declaració ja que dóna fiança de presentar-se al jutjat quan se li requereixi.

LA PREGUNTA

Marxa de vacances a fora del seu municipi aquest agost?