Quatre dotacions de Bombers treballen en tres incendis de vegetació forestal a Torelló. Són al mas la Riera, al mas La Goula i al mas Can Llorenç.
Els primers a arribar al lloc han estat els agents de la Policia Local de Torelló. Un testimoni ha explicat que havia vist un vehicle sospitós a prop de l’inici del foc i l’ha perseguit. La Policia Local de Torelló sospita que aquesta persona ja hauria provocat altres incendis al municipi aquest mateix estiu i l’estiu passat.
Els mateixos agents de la Policia Local de Torelló han començat a apagar el foc amb els extintors dels vehicles. Els Bombers han rebut l’avís a les 17.53h per la presència de flames i fum a la vora d’e la casa’una de les cases.
Aquest és el segon incendi que es declara aquest dimarts a la tarda a Osona. A Santa Eugènia han cremat quatre hectàrees de terrenys agrícoles.