La memòria dels serveis socials municipals, que va presentar aquest dijous l’àrea de Promoció Social i Personal, Salut Pública i Consum de l’Ajuntament, va atendre durant l’any passat 21.777 consultes, 17.862 de les quals van ser presencials. La dada il·lustra, segons la regidora Dolors Collell, el volum d’una àrea que presta atenció a totes les franges dedat. “Hi ha una cartera de serveis molt diversificada i es posa l’accent en aspectes de formació i prevenció; no només en la part assistencial”, va dir Collell, acompanyada de la directora del servei, Àgata Gelpí. La cartera inclou 29 serveis. Presentar-ne la memòria, que detalla dades d’àmbits diversos com la teleassistència (430 aparells), del banc d’aliments (1.576 beneficiaris amb un total de 5.599 lots servits) o el servei d’acollida a persones nouvingudes (145 beneficiaris).
La memòria de serveis socials, en xifres
La memòria dels serveis socials municipals, que va presentar aquest dijous l’àrea de Promoció Social i Personal, Salut Pública i […]
{{ comment.text }}